Quantcast
Browsing all 20 articles
Browse latest View live

Phuket

We vertrekken richting het vliegveld voor de trip naar Phuket. De vlucht gaat goed, alhoewel Tijn geen minuut stil zit. Vanuit het vliegtuig hebben we een mooi uitzicht op de baai van Phangnga. Hier...

Edinburgh

Edinburgh is erg mooi. Met name het centrum van de stad, met Old Town en New Town. Het is nu erg koud zo rond het vriespunt maar we genieten van de oude stad. Het oudste deel van de stad is nog van de...

Toscane Italië

Het uitzicht vanuit ons Italiaans terras & huisje Podere Agnese II bij Montespertoli tussen Sienna-Florence-Pisa. Huisje was gehorig en klein maar het typische italiaanse uizicht op het toscaanse...

Gabber

Maxime is aan de gap

Bob

Bob de bouwer is in aantocht. op 2 maart geeft Tijn een feestje

Marrakech

Marakkech heeft zijn eigen sfeer. Middeleeuwse stadsmuren, sprookjesachtige paleizen van de 1001 nachten en kleine straatjes waar ezeltjes door heen rijden. Op het grote plein zijn veel stalletjes,...

Dusit Park

De volgende dag gaan we naar Dusit. Dit is een ruim opgezette wijk aan de noordkant van het centrum. Hier staan grote, europees-achtige gebouwen. We bezoeken het Dusit park. Hier staat de Vimanmek...

Bangkok Chinatown

‘s Middags gaan we naar Chinatown. Geweldig, want er heerst weer een heel andere sfeer. Het is er druk, warm en overal schreeuwen de reclames je tegemoet. Het is er indrukwekkend om rond te lopen en we...

Berlijn

Oud, Nieuw, Hip, Lekker eten en romantisch, Berlijn heeft het. Berlijn is de stad van het huwelijksaanzoek van JW aan K. In December heeft JW haar verrast met een weekend Berlijn, waar er een echte...

Dit is Rasta Ralph

en welkom bij ons Reisverhaal van Jamaica!

Couples Negril

Wij hebben onze Honeymoon gevierd op een all-inclusive resort in het westen van Jamaica. Even lekker verwend worden met zon, onbeperkt duiken en natuurlijk de cocktails in de bar in het zwembad en met...

Brugge

Brugge heeft één van de mooiste middeleeuwse stadskernen van Europa. Er zijn niet alleen talloze monumenten, maar ook gezellige winkelgebieden en interessante gebouwen. Bijvoorbeeld aan de steenstraat...

Hong Kong

Op weg naar Nieuw Zeeland hebben we een stopover in Hong Kong. We nemen de taxi van af het gloednieuwe vliegveld naar de binnenstad. Overal hoge gebouwen, veel shopping centra’s, dubbeldekkers die...

Nieuw Zeeland

Welkom bij ons reisverslag van 3 1/2 week Nieuw Zeeland van begin 2004. Een fantastische ervaring die we graag met jullie willen delen. Voor de reisverhalen zie het hoofdmenu rechts.

Kauri Forest

Na een stopover in Hong Kong en een heerljke vlucht in de Business Class (Upgrade,wat een luxe) kwamen we uitgerust aan op het vliegveld van Auckland. Het is een klein maar internationaal vliegveld...

Northland – Bay of Islands

Het weer is prima aan de Noord-oostkant van NieuwZeeland. Vanochtend via een mooie route in het binnenland richting Paihia gereden. In Kawakawa hebben we koffie gedronken. Hier is niet zoveel te doen,...

Auckland

NieuwZeeland heeft geen snelwegen. Ze zeggen van wel, maar de nationale verbindingswegen zijn geen motorways zoals in Engeland of Nederland. We vergissen ons regelmatig met de afstanden. Gemiddeld...

Rotorua – Coromandel Peninsula

The Coromandel Peninsula is een natuurgebied met mooie bossen en het beroemde hot water beach. Hier kan je als je een kuil graaft je eigen spa creeren. Er bubbelt op gezette tijden heet water naar...

Van Gili naar Bali

We vertrekken vandaag vroeg naar Gili Air met een klein bootje. Vanuit Gili Air vertrekt de snelle vleugelboot naar Bali. De reis gaat soepel al ben ik blij dat er primatours bestaan tegen zeeziekte....